fbpx
м. Київ, вул. Пирогова, 2
info@nilos.com.ua +380 (98) 700 37 37

Виключення компанії з переліку ризикових (п.8)

З 2017 року бізнес зіткнувся з таким явищем, як блокування податкових накладних. А в 2018 році з'явилося таке поняття, як «ризиковість» компанії. Що це? У понятті податкової  - це компанія нереальна, фіктивна.

Опис та процес

З лютого 2020 року запрацював новий порядок зупинення реєстрації ПН/РК (постанова №1165 від 11.12.2019р.). Компанії, які відповідають критерія ризиковості платника податку отримують відповідне рішення. В ньому вказується підстава включення в перелік, але як показує практика, вона не інформативна і не зрозуміло чому компанія відповідає критеріям. Отримуючи цей статус, зупиняється реєстрація податкових накладних/розрахунків коригувань. Частіше за все, про статус дізнаються після зупинення реєстрації ПН/РК.

Відповідність критерія ризиковості в розумінні податкової означає, що компанія «фіктивна».

В Постанові 1165 визначено порядок виходу з переліку та орієнтовний перелік документів. Але багато питань неврегульовані:

  1. Є орієнтовний перелік документів, які необхідно надати. Але, якщо в рішенні не вказано чітко причини, то незрозуміло, які документи подавати та за який період.
  2. Не визначено, яку кількість разів можна подавати інформацію про «не ризиковість». 
  3. Податкова розглядає документи «про невідповідність критеріям ризиковості платника податку» до 7ми робочих днів і приймає нове рішення. Якщо воно негативне, скоріш за все, можливо подати скаргу до ДПС України та/або позов до суду. 

До лютого 2020 року досудовий порядок виходу зарекомендував себе ефективним та швидшим, на відміну від судового. Окрім того, суди викладали свою позицію, що ризиковість не порушує прав компаній.

Нагадуємо, що під час перебування компанії в ризикових, реєстрація всіх пн зупиняється, а контрагенти можуть стати ризиковими працюючи з Вами.

 Алгоритм надання послуги:

  1. 1. Направлення анкети для заповнення.
  2. 2. Аналіз первинних документів щодо діяльності та підготовка комерційної пропозиції.
  3. 3. Підписання договору.
  4. 4. Аналіз діяльності компанії.
  5. 5. Розроблення рекомендації та узгодження стратегії.
  6. 6. Підготовка інформації та пакету документів для податкової.
  7. 7. Отримання рішення про відповідність/не відповідність критеріям ризиковості платника податку.
  8. 8. Підготовки скарги на рішення про відповідність/не відповідність критеріям ризиковості платника податку.
  9. 9. Оскарження рішення в судовому порядку.

Кейси

  • За місяць зняли ризиковість компанії

    14.04.21р. 17.03.21р. Звернулась компанія, виробник органічної олії. Причина звернення –...

    ДЕТАЛЬНІШЕ
  • З 2-ї подачі прийняли Таблицю даних платника ПДВ

    28.04.21р. 24.02.21р. звернулась компанія, основна діяльність – здача в оренду...

    ДЕТАЛЬНІШЕ
  • За місяць зняли ризиковість

    14.04.21р. 17.03.21р. Звернулась компанія, виробник органічної олії.  Причина –  блокування...

    ДЕТАЛЬНІШЕ
  • 21.01.21р. Вивели з ризикових за 2 тижні

    27.01.2021р. Клієнт виробник лакофарбової продукції. 13.01.21р. отримав рішення про відповідність...

    ДЕТАЛЬНІШЕ

Залишились питання?
Зверніться до експерта цього напрямку!