fbpx
м. Київ, пр-т Степана Бандери, 6
info@nilos.com.ua +380 (98) 700 37 37

Запрацював новий порядок блокування

з 4го лютого компанії, які перебувають в переліку ризикових (старий п.1.6, новий п.8), отримують рішення про відповідність критеріям ризиковості. «Вхідні/вихідні документи» в Електронному кабінеті.

Незважаючи на обіцянки податкової, вони не містять чітких підстав ризиковості. Тому, процедура виходу з переліку залишається складною.

В Постанові 1165 визначено порядок виходу з переліку та орієнтовний перелік документів. Але багато питань неврегульовані:

1. Є орієнтовний перелік документів, які необхідно надати. Але, якщо в рішенні не вказано чітко причини, то незрозуміло, які документи подавати та за який період.

2. Не визначено, яку кількість разів можна подавати інформацію про «не ризиковість». При обговорені проекту Постанови 1165, податкова висловлювала позицію, що можливо подати інформацію лише 1 раз.

3. Податкова розглядає документи «про невідповідність критеріям ризиковості платника податку» до 7ми робочих днів і приймає нове рішення. Якщо воно негативне, скоріш за все, можливо подати скаргу до ДПС України та/або позов до суду.

До лютого 2020 року досудовий порядок виходу зарекомендував себе ефективним та швидшим, на відміну від судового. Окрім того, суди викладали свою позицію, що ризиковість не порушує прав компаній.

Перед тим як подавати документи про «не відповідність п.8» зважено приймайте рішення, які саме документи та інформацію подавати і в якому обсязі.

Нагадуємо, що під час перебування компанії в ризикових, реєстрація всіх пн зупиняється, а контрагенти можуть стати ризиковими працюючи з Вами.